کارگاه آموزش بازاریابی و فروش برای صنعتگران کرمانشاهی برگزار شد

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه از برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی و فروش برای صنعتگران صنایع‌دستی استان کرمانشاه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، امین کوگانی با اشاره به اهمیت توسعه آموزش صنایع‌دستی، گفت: بازاریابی و فروش در صنعت صنایع‌دستی می‌تواند باعث ایجاد رونق و اشتغال شود.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه افزود: امروزه لازمه هر صنعتی بازاریابی و فروش است که بتواند تداوم تولید را به همراه داشته باشد.

او با بیان اینکه بازاریابی و فروش موفق در بازار امروزی لازمه یادگیری تکنیک‌های بازاریابی و فروش است گفت: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با برگزاری این کارگاه آموزشی علاوه بر تاکید به اهمیت صنایع‌دستی سعی در بروزرسانی دانش بازاریابی و فروش برای صنعتگران رشته‌های مختلف دارد.

کوگانی گفت: یکی از دلایل اصلی و مهم اهمیت بازاریابی توانایی جذب مشتری است، و در بازار رقابتی امروزی که وجود دارد دستیابی به فروش بیشتر مستلزم آشنایی با تکنیک های جدید بازاریابی و فروش است.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه تصریح کرد: این دوره آموزشی به شکل رایگان برای بیش از ۹۰ نفر از هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی استان به مدت سه ساعت برگزار شده است.

در استان کرمانشاه بیش از ۲۵هزار هنرمند و صنعتگر در ۷۵ رشته صنایع‌دستی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062801723
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha